Onafhankelijk cliëntondersteuner Hoeksche Waard 24-36 uur p/w

Kom jij ons versterken?

Geloof jij dat je iemand verder helpt als je naast hem/haar staat en gezamenlijk optrekt in het zoeken naar oplossingen? Ben jij iemand die gebruik maakt van de unieke talenten van elk mens en uitgaat van de eigen kracht? Dan horen we graag van je! Wij hebben zijn op zoek naar een enthousiaste cliëntondersteuner voor in de Hoeksche Waard!

In het kort

Van ons

  • Je hebt een afgeronde opleiding tot kraamverzorgende
  • Je bent flexibel inzetbaar en hebt een prettige en zelfstandige werkhouding
  • Je bent inzetbaar voor volledige KraamzorgpartusassistentieBasiszorg en Couveuse Nazorg
  • Je woont in het werkgebied van Arons Zorg (’s-Hertogenbosch en Oss)

Van jou

  • Tussen de € 1.871,70 en € 2.717,00 bruto o.b.v. fulltime (CAO Geboortezorg, FWG 35)
  • Doorgroeimogelijkheden zoals; preventiemedewerker, werkbegeleider of borstvoedingscoach
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Jij bepaalt mee: de contracturen zijn in overleg en werken op rooster is mogelijk
  • Verplichte scholingen worden vergoed, daarnaast krijg je €100 opleidingsbudget per jaar

aantal medewerkers

Aantal gemeenten

Vakantiedagen

Koekjes per dag

Wat ga je doen?

Als onafhankelijk cliëntondersteuner zal je, in samenwerking met andere professionals en vrijwilligers, in de Hoeksche Waard werken aan de individuele en collectieve zelfredzaamheid van bewoners (0-100). Hierin ben je met name gericht op de groep inwoners met een (licht) verstandelijke beperking, niet-aangeboren hersenletsel, autisme, psychische problematiek en/of een chronisch ziekte.
Je verheldert hulpvragen, waarbij je de eigen kracht en de zelfregie van de inwoners in het oog houdt. Je bent onafhankelijk en denkt en handelt uit het belang van jouw cliënt. Met jouw kennis over wet- en regelgeving leid je, waar nodig, toe naar voorliggende voorzieningen en/of geïndiceerde zorg. Je draagt bij aan de participatie van inwoners door hun netwerk te versterken. Je biedt collectieve ondersteuning door het opzetten en/of geven van cursussen en trainingen aan de specifiek genoemde doelgroepen.

Leer ons kennen. Een aanstekelijke ontmoeting met mensen met passie voor het vak.

Op zoek naar een team dat samen met jou je kennis en kunde op ons vakgebied naar een hoger level kan brengen? Dan zitten we graag even rond de tafel (of via Teams natuurlijk) met je. Want het is met passie én visie dat we er elke dag ten volle voor gaan om jullie te faciliteren en te inspireren tot meer vakbekwaamheid.

Maar genoeg over ons, we luisteren eigenlijk liever naar jouw verhaal. Wat wil jij bereiken?
Dus wat denk je? Tijd voor een afspraak?

Jij hebt!

Jij hebt:
• een afgeronde en relevante hbo- opleiding (bijvoorbeeld Social Work);
• minimaal twee jaar relevante werkervaring en/ of affiniteit met mensen met een
beperking, niet-aangeboren hersenletsel, ggz- problematiek en/of een chronische ziekte;
• kennis van de wet- en regelgeving voor mensen met beperking of (chronische) ziekte;
• kennis en ervaring in het werken vanuit eigen kracht;
• deze competenties: vraag- en oplossingsgericht, proactief, flexibel, doel- en
resultaatgericht, stressbestendig, innovatief en tactvol;
• goede sociale vaardigheden voor het onderhouden van contacten met individuen,
groepen, overheden en instellingen;
• een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• een sterk analytisch vermogen voor het signaleren van knelpunten en het vertalen
hiervan in advies;
• een SKJ en/of Registerplein- registratie (of je bent bereid je te registeren);• kennis van en/of interesse in het geven van cursussen;
• kennis en ervaring wat betreft het werken met de meldcode;
• een auto en een rijbewijs;
• kennis van de sociale kaart van de Hoeksche Waard en omgeving.

Jammer dat er maar 6 koekjes zijn voor 600 medewerkers. die 365 vakantiedagen per jaar zag ik wel zitten.

Deborah Aartsen

Marketing Communicatie adviseur, MEEVivenz

Bekijk hier een werkdag met je collega’s

dsfwpfjdfaepdepvevpehgvepiqejfpjqepef
jsdfjhepjgiaefvgoeqavgefgvegqgv
earfiuhgnqpeihgbqeiegbhqeibg
oijpbvefgboiaeboeibqoefbjieqo[breqb